آینه

خرید بک لینک
این روزهای آخر که خونه هستم خیلی کند میگذرن. تازه می بینم که کارمندی یه حسنهایی هم داره! آدم حسابی سرش گرم میشه. احساس مفید بودن می کنه و با دوستا و همکارهاش مراوده و معاشرت می کنه که همین کلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره. توی خونه هرچقدر هم کار داشته باشی و فعال باشی چون کارهات دیده نمیشه و جایی حساب آینه...

ما را در سایت آینه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 13 مرداد 1396 ساعت: 16:14

صفحه بندی